Dag 10 - Det här saknar jag.

Mycket som jag saknar, men mest saknar jag nog två saker.
 
Tiden när man var liten. Man behövde typ inte tänka på något, det fanns inga problem eller något. Man behövde inte tänka på utsidan eller något sånt, ingen brydde sig, man var så söt ändå, haha ;) nä men jag skulle vilja vara liten igen.
 
Men mest av allt, saknar jag tiden med världens bästa ponny, Beacon Sun. Du betydde allt för mig, och du var helt freaking UNDERBAR<3 saknar dig så grymt mycket, min fina vän! Något som jag hatar är att jag aldrig fick säga hej då, fick ett telefon samtal en morgon, och plötsligt så fanns du inte längre. och jag hade inte träffat dig på en vecka innan du avlivades, jag hade varit sjuk. shit vad jag hatade mig själv då..
men en sak är jag glad för, och det är att jag fick ca 2 fina år med dig<3 det var de 2 bästa åren i mitt liv<3
KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG, KOMMER ALLTID ÄLSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0