NY HEADER !

NU TYCKER JAG ATT JAG HAR VARIT RIKTIGT DUKTIG, JAG HAR GJORT EN LITE FINARE HEADER SOM HAR LITE ''VINTERTEMA'', SÅ NÄR VÅREN BÖRJAR KOMMA GÖR JAG EN MED VÅRTEMA OSV OSV. JAG TYCKER DEN BLEV GANSKA BRA, KANSKE GÖR EN NY SENARE, ÄLSKAR ATT GÖRA HEADERS, OM NÅGON VILL ATT JAG SKA GÖRA EN SÅ SÄG BARA TILL :) OCH SEN SÅ BRUKAR JAG INTE ALLTID FATTA HUR MAN SÄTTER IN DEN XD MEN NU KLARADE JAG DET (A) HIHI.. <3 VILKEN TYCKER NI ÄR FINAST, DENNA ELLER DEN FÖRRA ? :) KOMMENTERA ! VILLE BARA SÄGA DET, 20 DAGAR KOMMER I NÄSTA INLÄGG, LISTAN PÅ ALLA DAGAR KOMMERI DETTA INLÄGGET ^^ / NELLIE

LISTAN:

Dag 1 – 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – Mitt favoritsmycke och varför.
Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 10 – Mitt drömbröllop.
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 12 – Min favorithögtid
Dag 13 – Innehållet i min väska.
Dag 14 – Hiss och Diss.
Dag 15 – Vad jag åt idag.
Dag 16 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 17 – Min favorit film.
Dag 18 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 19 – En låt som får mig att gråta - och varför.
Dag 20 – Mitt favoritprogram – och varför.



HEADERN ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0