dag 4 ~ bild på min/mina bästa vän/vänner !


moa hansson

har typ känt dej sen jag var väldigt liten, eftersom vi bor på samma gata. vi brukade ju va när vi var små och så, kommer ihåg när vi bodde i ett pippi tält i din trädgård, och rymde till din granne och våra föräldrar gick runt och letade efter oss ^^
Men sen gick vi på olika dagis, och från lekis-femman/fyran, kommer inte riktigt ihåg, så var jag mest med moa johansson, och du var väl typ med carro eller ngt, men sen så började vi va efter sommarlovet :D kommer ihåg det, haha, vi typ spelade basket första rasten efter det lovet :') hihi! och det var inget misstag! <3
och sen dess har vi typ hållt ihop fram till nu, och jag hoppas att vi kommer va tillsammans många år till!

du betyder jättemycket för mej lilla sötnos! finns alltid om du behöver mej :) älskar dej<3



otilia hydén

har inte känt dej längre än typ 3/4 år, tror att vi träffades första gången år 2008 eller 2009, men jag vet faktiskt inte säkert. den dagen förändrade mitt liv. på ett jättebra sätt! :D jag hade fått en suuuuuuuper bra kompis. du är ärlig, snäll, rolig ( sjuukt rolig hihi ), omtänksam, söt, och en riktig djurälskare :* vi har samma humor, vi skrattar typ åt allt när vi är tillsammans ! hahaa, allt från maskar till pappor som heter kristian! HAHHHAHAAA xD
så vi är tillsammans typ flera dagar i veckan på sommaren, och det är jag glad för :D handen på hjärtat, du är den personen jag skrattat mest med i mitt liv tror jag faktiskt :') hihiiii!!

du ska veta att du är sjukt värdefull för mej, vill aldrig förlora dej! älskar dej<3


fanny jonsson

har känt dej sen lekis tror jag, så det är ju ganska länge, plus att vi ska gå hela högstadiet tsm också :D du är jätte snäll, rolig, söt, och omtänksam, och gillar hästar och hundar , just like mee ;D
vi har jättemånga minnen tillsammans, kommer aldrig att glömma dem :)
vi brukar ha jätteroligt när vi är, och brukar inte ha några problem med att komma på kul saker
att göra.
kommer ihåg när du, jag och ludde sminkade varandra hos oss, det var verkligen grymt kul :D hahaha<3

släpper aldrig taget om dej sötnos, älskar dej<3



detta var bara några av mina bästa vänner, har så grymt många vänner som betyder mycket för mej, men denna gången tog jag dem jag umgås mest med. om du tycker att du umgås mycket med mej, men inte är moa, otilia eller fanny tycker jag att du ska slänga in en kommentar i detta inlägget så redigerar jag inlägget och skriver en text om just dej ! :) kram!
 
/nellie


Kommentarer
Postat av: Otilia! :D

Aw :* <3



Detsammaa <3

2012-02-19 @ 20:39:06
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0