Tältning!

Nu har vi kommit hem från vår lilla campingtur! Har inte bloggar något för jag måste spara på batteriet.. :( och innan det så hann jag typ inte.. <3

Vi har haft jätte kul, och vår campingplats var super fin! Båda nätterna sov vi vid blå lagunen, en as cool sjö mitt i skogen typ, den är inte så jättestor, och vattnet är typ turkost/blått!! Helt klart och rent vatten! Men det är lite läskigt för när man gått ut tre-fyra meter så är det AS djupt! Typ över 30 meter.. :S så det är lite läskigt hehe..
Där sov vi i två nätter då. :) sen åkte vi båt nästan hela dagen igår, kollade på slottet och stannade och fikade. Mysigt! Lägger upp bilder någon dag :)
Imon kommer Lisa och lämnar min lilla gosepos Elliot! Yay! och förhoppningsvis så kommer mollie också hihi :D 2 dogs in da house ;)

Hihi men nu ska jag va lite social, hejdå! /nellie

Trackback
RSS 2.0