kvällsinlägg :)

tjo, här kommer ett litet kvällsinlägg bara för att jag inte har nåt att göra,
och jag har verkligen inte lust att gå och lägga mej.. :/

vaknade halv elva idag, har börjat sova sjukt länge ^^ åkte ut till stallet och mockade,
på em var jag och elliot ute och lekte i snön ganska länge, sen har jag suttit vid datan ,
och kollat på film och gjort pepparkakshus med famlijen :) och nu ligger hela
familjen och sussar så sött, utom jag xD men ska nog gå upp o lägga mej snart, kanske läser lite :p
imon på förmiddan ska jag bara va hemma och chilla, sitta vid datan antagligen heh :$
på em, ska jag och HANNA PETERSSON SÖTASTE ut till stallet och rida Beacon och Ninni !
ska bli så sjukt kul, vi har inte träffats på länge nu, har saknat dej Hannis ! <3 <3
på kvällen blire chill igen :) otilia bloggar väl imon antar jag, och jag med ofc ;)
här kommer lite bilder på lite allt möjligt ^^ Enjoy !

Puss / Nellie ;*

 Fniss !  (a)

 :*

 Lilla babyy<3

 Älskar dej 4-ever <3

 Sjukt fin <3

 Älskar dej lilla sötnoooowwws<3

 Jag och Pellioot :)

nu får det räcka med bilder , hörs imon ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0