Lördag klockan 14.50

Tjaoooo, nu kommer snart Kajsa och hämtar mig, så åker jag med hem till henne, och sover där till imon. Då ska vi upp typ 9 och gå på gudstjänst.. Wiho! Men i em/ikväll så vet jag inte vad vi ska göra, blir nog att vi kollar på film ikväll iallafall, och kanske spela lite GTA ;) hahah, kulikulkul.

Red min Lucis i paddocken innan, gick grymt bra! Hon kändes jätte fin, och var väldigt lugn, annars så brukar hon gärna vilja galoppa snabbt ;) men idag var hon super duktig min fina flicka!

Längtar sjuuuuukt mycket till våren/sommaren, när man kan börja träna mer och så. Planerar även att starta någon/några småtävlingar om allt funkar bra också, hihi. Sen vill jag jätte gärna typ hyra in henne i något stall vid stugan, och ha henne där ett tag, hade varit grymt kul!

Have to go, vi hörs imon kväll förmodligen! Hejsvejs, /Nellie

~ TAGGA SOMMAREN 2013 ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0