Grymt bra dag<3

Har haft det awesome med mamma och helena på MyDog mässan i göteborg idag, var sjukt mycket kul att se! Fanns massa shower, uppvisningar och föredrag, som var mycket roliga och intressanta ^.^ Och självklart så fanns det enormt många montrar med olika raser och "affärer"/märken osv. Köpte ganska mycket, kanske visar när jag har lust ;-)

på vägen hem stannade vi t.o.m i Ullared igen haha, ( var ju där igår ). Jag köpte iallafall 1 Grimma och 2 drickor ( kunde inte låta bli ) för 19:- sammanlagt haha, Ullared levererar! ;-)

Tidigare ikväll så har jag kollat på en film med familjen, och sen var jag och mamma ute och gick en runda med Elliot, pratade och lite så :-)

Men nu ska jag läsa i en hundbok jag köpte, pusshej! /Nellie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0