~ dagens lista ~

1. Något jag gärna läser: Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
2. Ett favorit nagellack: många!
3. En bra film jag gärna ser: i taket lyser stjärnorna, Breaking dawn, m.m.
4. Där köper jag helst mina kläder: Gina Tricot
5. Det här gör jag helst: Rider, tränat agility och är med kompisar
6. Är du lycklig: Ja
7. kompis jag känt jätte länge: Ludde, Matilda, Ida, osv
8. nångonting bra som hänt under de här 10 dagarna: Luca
9. En bild på dig just nu: orkar inte
10. 5 fakta om dig: Jag älskar djur, bor i en liten håla, hatar att mina naglar aldrig kan bli långa haha, älskar sommaren, och gillar inte att borsta tänderna, det är jobbigt..
11. 3 favoritlåtar: Många
12. 2 bloggtips: http://svettfux.blogg.se Http://lttk.blogg.se
13. Bild på ditt husdjur, om du inte har något, en bild på ett djur du vill ha: ni har redan sett mina djur 1000 ggr ;)
14. Vad har du för mobil? iPhone 3gs
15. En youtube video du gillar: vet inte
16. Så fixar jag mig inför skolan: väljer kläder, plattar eller tar ut flätor jag sovit med, sminkar mig, klart.
17. En dag du minns: Hmm... Idre kanske?
18. Någon som betyder mycket: Mosen
19. Något du vill ha: ponny
20. Den du senaste fick sms av: Lisa<3
21. En bild på mig för 1 år sedan: -
22. Bloggarna jag läser: gjorde ett inlägg om det i fredags eller ngt
23. I din väska finns...? Skolböcker
24. Ett kort någon annan tagit på mig: -
25. Detta gör jag på helgerna: är med vänner, i stallet, tränar agility, massa olika saker.
26. Bild på det jag köpte senast: kommer imon
27. En tv-serie jag gillar: Revenge
28. Detta åt jag till frukost: macka
29. En bild på min handstil: -
30. Den här veckan: fattar inte frågan
31. vilka årstider är bäst? Sommar
32. julklappar du vill ha: pengar
33. 5 saker du är fast för! Mobilen, vänner, familj, sova, och godis<3

/ Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0