hemma från h-stad!

har haft en underbar helg i h-stad ( frösakull )! otilia och dom skulle ju inte komma först, men sen så smsade jag och otilia lite i bilen, och sen kom jag på en idé! ;D skickade detta sms:et till pär, otilias pappa, stina och otilia:
Nellie :
Hej! Familjen Gustavsson bjuder in familjen Hydén till stuga 112 ikväll. Nellie kommer spela gitarr och tomas kommer sjunga till. Det bjuds också på blåbärsmuffins, dryck och andra godsaker. Om man får en inbjudan till detta evangemang måste man komma.
Välkomna! :)

Pär:
Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig. Och trevligt sällskap och livemusik tackar man ju inte nej till. När kan vi komma?

Nellie:
JAA! ( dampar sönder och smsar otilia*: )
NI SKA TILL STUGAN!!!!!!!

Otilia:
JAG VEEEET!!


okej, nog om det.. ^^ haha, men visst var det en smart idé av mej? ;) så de åkte också ner till stugan, och kom till oss på kvällen. HAPPYFAACEE! vi hade så trevligt så :')
vår nya stuga är superfin, loftet är jättemysigt ^^ längtar tills friggeboden är klar, så kan jag och otilia bo där för vi har köpt den av pappa... xd.

idag har vi typ käkat godis ( tjocka ;D ), dansat och diggat till musik, och ja, typ varit helt crazy och haft sjukt kul som vanligt! <3 sorgligt när vi skulle hem.. :'(

har pluggat lite till engelska provet på onsdag med. men nu ska jag kolla lite bloggar oså, pussii! ;* nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0