Trött? Nä inte alls..

Fast jo. Somnar snart x) haha, ska bara blogga lite först ;) kom hem för en timme sen typ, då gick jag ut med Elliot en runda. När jag kom hem så tog jag upp mina grejer från stugan till mitt rum. Och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musiiiiik! ❤ ska antagligen bara ta det lugnt ikväll.
Imon ska jag nog springa en runda på förmiddagen, duktigt nellie! På eftermiddagen blir det nog en tur till min fina Ninni, har inte träffat henne på länge nu ❤ sara är i Turkiet i en vecks nu, så då får jag rida Ninni åt henne! :D kul!
Kanske bjuder hem några kompisar i veckan också, eftersom jag har fyllt år. :)

Men nu ska jag lyssna vidare ;) hejdå! /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0