Internet funkade inte, förlåt!!

Hej, internet har inte funkat på hela dagen, konstigt :S aa, så det är därför jag inte har bloggat idag.. Sorreey!

Idag har jag, Moa, lina och deras föräldrar varit och spelat minigolf! Superkul, kom 3:a. :)
sen gick jag, Moa och lina till något ställe där man kunde hoppa och springa igenom någon "tunnel" med hundarna, så vi gick dit med Wille och elliot. Kul!

Senare på eftermiddagen så skulle jag och mamma gå och kolla på när alla som hade gått ut gymnasiet kom i alla fina bilar, och alla hade så fina klänningar/kostymer och ja., ^^ mamma cyklade dit och jag joggade.. Skit jobbigt..! :p haha..

Kollar på mästarnas mästare nu, finaleeeen! :D Pernilla åkte ju nyss ut, blä! Jag hejade ju på henne.. Men ja, av jörgen och Magnus hejar jag på Jörgen :)

Btw, på tisdag kväll ska jag följa med Hanna hpå hennes ridning och ta kort, sen ska vi sova över här, awsome! :d<3
Ska kolla vidare nu, hörs! /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0