Hej

Ligger och drar mig i sängen, orkar verkligen inte gå upp.. ^^ Elli är med mamma på jobbet så jag kan inte gå ut med honom.. Får väl laga mat, det är ju så himlans kul! ;)
Idag vid 4 ungefär ska jag, mamma och Elliot till slöinge, vi ska göra en kemisk kastrering på Ellipelli. För er som inte vet vad det är, så är det att man gör en "provkastrering" och testar hur hunden blir. T.ex vi vill att Elliot ska bli lugnare med andra hundar, men det är inte ens säkert att han blir det. Så vi får hoppas att han blir bättre ;P

Funderar på att skriva ett inlägg sen, om MITT liv typ.. Vad jag tycker och tänker om det,, osv. Kanske gör det, wait and see! ;)
Nu ska jag gå ner och blogga mer från datan istället! /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0