TuggarTuggummi!

Jaaaaaaaaahopp , Varit i skolan idag igen , måndag .. Måndagar suuger! :/ Så sega! När jag äntligen var hemma så satte  jag mig i lugn o ro vid datorn.. Hah :D <3 Gick in på hemköp och köpte tuggummi också :D Mmmmmmmmmmmm<3
 En sak till! Min dator är helt cp , ibland kan jag inte komma in o blogga för den är så seg! :( Men idag kom jag in! :D Måste typ starta om datorn flera gånger om innan internet är snabbare! :/ Tröök! Så jag kanske inte kan blogga ibland :( SORRY NELLIE ahha ;D<3
Har jag skrivit att det var fredagen den 13:onde i fredags? :o Hah , det ända "dåliga" som hände mig var att jag ramlade och bröt armen.. HAHAH nä jag ba skojjjjjjjjjjjjaaaaaar :D Nä men min klasskompis sköt en stenhård basketboll på mej HAHA :D Häde dig något värre? kommentera! :D<3
Nu är jag iaf trött , kommer sova gott inatt tills jag väcks av den där JÄVLA larmsignalen!


// Den bästa Otilia :*

 Una fotografia! :)Haha lite spanska häär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0