Tråkigt!

Inte gjort någonting på hela dagen! Skönt men endå.. Spelat kort, ätit och suttit vid datorn! Imorgon är det Söndag! Och föressten ! Ebba kom hem från Usa idag! Saknat henne as mycket! Vi hinner nog träffas innan lovet är slut, i hope. Söndag och Måndag kvar än så länge ju..! Snart ska vi käka igen.. Haha , ja jag låter som värsta tjockisen som äter hela tiden men nej , det är jag inte.. tror jag? Hahaha! Åt senast vid kl 13 eller 14 någon gång och nu är kl 17.54..Så aa. Nu sitter jag här och är inne på Facebook.. För det mesta har detta jullovet varit lungt och skönt. Varit hos Nellie, Julafton, Nyår, och allt såntdär. Synd att Jullovet inte kunde vara liite längre iaf.. Men men ses imon!

Kram Otilia

MEEEEEE


MEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0