tråk eftermiddag.. :/

har verkligen haft/har en tråkig eftermiddag .. :( vi var och käkade middag + efterrätt hos farmor, o vi åkte
hem vid typ fyra, så jag har haft super tråkigt .. :s  så ska jag tillbringa kvällen med datan och familjen ^^ hihi..
igår kväll var ju mamma och pappa på fest, så mammas bror mikael var här :) vi kollade på the voice eller
vad det hette, typ ett nytt sångprogram ^^ det var ganska bra faktiskt :p sen hyrde vi , '' hur många lingon
finns det i världen'' ! den var super bra tkr jag, trodde inte den skulle va så bra xD sen spelade vi spel en
gång, och jag satt lite vid datan. sen kom mamma o pappa hem, så då gick vi och la osss.. :p typ vid halv 4..
och idag sov jag till kvart över ett (!!) :o<3 men det var sjukt gött iaf ! :) imon har jag ju hand om beacooon!<3  jag rider nog i skogen eller på ängarna . men nu ska jag kolla lite på facebook , och va med i nån random tävling :D <3 hon som har tävlingen heter cornelia, och har en jättefin blogg : http://kindofscofield.blogg.se,
besök den !

Love,,
//NelliieEE ;*<3

 random bild ^^

 Zelma is jumping ! <3

 Lilla Luddischox ! <3

 Från Varbergscupen ! (y)

 Fina Elliooot ! :*

 Jag och moa i somras, glömde rotera :3

 Lilla Simbaa ! <3


Kommentarer
Postat av: Olailotte

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2012-07-20 @ 10:01:09
URL: http://olailotte.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0