Tagga House ikvääääll (y)

hej, kom hem från hundkursen för ett tag sen, och har precis ätit :) det gick jättebra , elliot skötte sej SUPERR !!! :D hann lyssnade, var uppmärksam, och aa ! jag var lite orolig innan att det skulle bli svårt på agilityn för han blir så stressad när han är med andra hundar, men nu vet jag att det kommer gå jättebra ! :] förutsatt att det inte är någon löptik med, hahha ;)<3

var i stallet med moa innan vi åkte till reftele, red Ninni Pinni lite i paddocken, men det var ganska hårt :/ men det gick iaf skritta och trava lite :]

om tjugo minuter typ ska jag kolla på house, fast alfred och pappa har tv:n här nere, och min tv på rummet är helt CEPEEEEE ! :/ så antingen kollar jag på mammas o pappas tv, eller så kollar jag på ett avsnitt på datan, har laddat ner första säsongen. :P najjs baaajjjjs !!

men nu ska jag dra och digga lite musiicc, +++ plugga engelska glosor, men ni får ha en fortsatt bra kväll, puss påer sötnosar ! <3

/nelliEE

 Trött liten Mollsan Bollsan ! <3

 KISSEMISSEEE (a)

 gammal bild :$

 älskar denna bilden, vintern 2009 <3

 haha, så söta :3 eller , alida då <3

 Sötnosarna ! ;) <3

 Me and Beacon Sun !! <3

Det blev ganska många bilder, men nu blire house !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0