stallet snart då ! :)

tjatja, kom hem från hannah finaste för en stund sen :D vi har haft superkul ! :D love uu <3 vi har typ kollat på tv, kört ngt spel på hennes mobil o lite annat xDD hon skulle till ullared idag med sin mamma, jennifer och hennes kompis, skulle följt med egentligen, men fick inte för mamma o pappa >:@ men pappa sa faktiskt: '' jag är helt med på att köpa en häst åt dej..'' och sen lite annat med, kommer inte riktigt ihåg, men han sa det iaf!!! :D o jag & hannah har ju hittat två hästar som vi vill ha !! hannah hittade den hästen jag ville ha för ett tag sen, och visade den för mej, och då blev jag förälskad !!! :D I lilla Bonnie Tyler :3 hon är sååå fiiin !! måste visa henne för pappa :D hihih..xd  men sen släppte dom av mej hemma, och nu ska jag snart till stallet och rida lilla beacon suun :)

och btw, mamma hade sagt fel, så hundkursen börjar inte förrän nästa helg :/ men det är inget att göra åt ..

ikväll har jag nog bara tänkt va hemma, typ va med familjen oså, eller så frågar jag om nån kompis vill se nån film eller nåt :P

imon är jag nog med nån.. xd men nu ska jag käka upp o byta om, vi hörs !

/nelliEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0