spa-kväll med moa ! :D

tjaaaa ! xD ikväll har jag och moa haft en liten ''spakväll'' ! :D det var jätteskönt, och kul. vi duschade, hade fotbad, massa bodylotion, ansiktskrämer, fotkrämer osv osv! så det var superskönt, nu känner man sej helt trött typ ^^

innan det var vi i stallet då, det var nice, vi red inte, indra är ju halt, och det var halt ute så jag ville inte rida Ninni, för hon har varken broddar eller snösulor ;/ men vi mockade osånt, sen gick vi upp till moas farmor och hälsade på henne och Fingal! Fingal är hennes superduper söta hundvalp !! :D han är så söt så det går inte att beskriva honom !!! :') och helt galen är han, han typ hoppar upp mot fejset och biter och slickar en där xD sen springer han runt och är helt galen ! hhihihihi.. vill oxå ha en liten hundvalp, fast jag har ju elliot ;)

imon på em, ska lite folks komma hit, så jag kommer nog inte blogga då, men kanske ett litet inlägg innan och efter innebandyn :) efter är det inte säkert, för jag är väldigt trött då :/ om det inte blir nån bloggning alls ( men den risken är inte stor ;p ) så förstår ni varför ;)<3

men nu väntar filmer på mej, kan berätta lite om hur den var imon :D

/ NelliEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0