Snö!!

Jääääävlar va snö! :o
Vill hälst sitta här inne vif min älskade lilla daaaaator <3<3<3<3 Jag <3 Datorn = sant :DD <3 Hoho , Ska kanske ut i snön och leka lite med stina , Hon frågade mig innan så jaaaa , igår var jag med ute , jag och Stina byggde en Snöhääst! Kan lägga in en bild på den senare idag kanske :) <3
Ludde Tycker iaf det är as kul med snö! Igår när mamma varit ute med honom så var hans ben fulla av snöbollar som fastnat i pälsen när han går xd <3 Fick duscha honom så dom smälte :) Det är inte såååååå kallt ute men typ flera dm snö!
Men som Nellie också har skrivit, Vi kan börja med Lite andra inlägg tex  Hiss o Diss , Outfit , finn felet osv :D <3
Men orkar inte idag.. :/ Laaaaaaaatmask är jag :D
Nu ska jag ut o LEKA i snön!

/ Otilia :D







Snöööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0