Revenge !

godkveell ! :)
sitter och kollar på ''Revenge'' med mamma och pappa ! det är en serie som går på torsdagar 21-22 :) den är jättespännande faktiskt ! ^^

var i stallet innan då, gick med ninni på ängarna, det blev så mörkt ;/ hon var så söt så, vi gick ut på en äng eller va man säger, och då skrapade hon med hoven i snön så gräset kom fram, oså åt hon av det ! :3 erkänn gulligt ! <3

kom hem vid halv sju kanske, med famoor :) gjorde lite läxor, och käkade :) kollade på revenge och satt vid datan sen :) nice ! imon skulle kanske jag kajsa sara moa lollo typ sovit över här, men de kunde inte, så jag har snackat med hannah b, så vi får se om vi kanske sover över ist, ifall inte moa kan.... :p som man säger, ta dagen som den kommer,! så jag får väl göra det.. men ska läsa lite min häääst nuu ! bilder kommer in this inlääägg ! puzzzz !

/nelliEE

 serien/filmen :)

 vill ha ! men min storlek finns inte, och har fan inte funnits sen i julas ! -.-

 jaa på min och hanna pvk's fotodag ! :D bilder från den kommer snart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0