random film ^^

sitter här med familjen, och kollar på nån random film, typ bögar som åker skridskor xD hahahaha.....
har också precis laddat ner jag saknar dej jag saknar dej , har velat se den jättelänge, så ska nog se den antingen ikväll eller imon :p  den är typ snart slut, så efter det får jag se vad jag hittar på .. imon på fm ska jag chilla, typ sitta vid datan, tänkte redigera lite bilder om jag hinner ! :D isåfall kommer dom nog upp här nån gång imon eller övermåån :) efter middagen ska jag och moaa ut till stallet , indra är ju halt, så moa ska gå med henne, så ska jag rida beaacon suuuun :d<3 nice ! på kvällen ska jag inte göra någonting tror jag , eller jo kollar nog på jag saknar dej jag saknar dej , hinner inte idag :/ men nu ska jag dra, och läsa lite tror jag .
men vi hörs imon på fm!! :D

/ Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0