otilia is coming to town :3

a, som ni ser på rubriken så kommer otilia när som hellst :) hon skulle komma vid halv elva / elva .
först och främst ska vi gå ner till klädhörnan och shoppa på REEAAAN ! :D<3 jag hittade ett presentkort
på 500 :- :D fast nu ringde masken och sa att hennes mamma skulle släppa av henne vid klädhörnan
så jag måste cykla dit själv nu ;S fast hon får gååå hem ;D haha lilla masken ! :3 men nu ska jag börja cykla ner så lilla masken inte behöver stå och vänta på mej ;P uppdaterar senare idag med vad jag köpte, plus
sakerna jag köpte i halmstad för jag har inte hunnit lägga ut dom än :/

Love,,
// Nelliiiee ;*<3

 sötnosarna Max och Mollie :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0