Måndag. IGEN!

Fuck måndagar!
Hatar dom på nåt sätt, fattar inte men endå! Så dryga! -.- <3

Datorn la av nyss så fick skriva om ett inlägg igen -.-
Btw, Varit i skolan, har fått runt 1000 läxor! ^^ Blir ju SÅÅÅ glad! Hade en tävling i skolan idag och jag kom 3:a :D Fick en penna som pris o.o
När jag kom hem , Nästan nyss, Då så åt jag godis! nom nom nom.... Nu sitter jag och redigerar bilder till 100%
Här är några,  :DDDDD<3

.. R.I.P min Gammelmormor dog idag :( <3
REST IN PEACE ?
Puss o Kram Otilia :) <3

 One picture on stina :)

meee

Ludde HAHHA

HAHA , ser ut som en jävla häxa

INte så mkt redigerad men men :)

 Dåligt redigerad.

 Two Otilia:D

Bjuder

Hade bråttom på sista bilden..  SKA DRA!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla in min blogg, snart är min nya header uppe också. Kram!

2012-01-23 @ 19:41:23
URL: http://ediary.blogg.se/
Postat av: nellie :)

R.I.P :'( <3



Bilden på ludde var ju gärna snyggast ! xD hulken typ <3

2012-01-23 @ 21:47:43
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0