kebaaab (y)

hej, har precis käkat kebab, gott som faeeen :D love it <3 stallet idag var okej, red beacoon runt ängarna, hann precis hem innan det blev mörkt xd.. men det var ganska halt, så det gick typ bara skritta, och trava lite.. :/ men sen fixade jag resten, och åkte hem till värmen, frös typ ihjäl därute.. :(

när jag kom hem daaa, så kollade jag på lite ponny annonser på http://hastnet.se , love that page ! :D hittade lite finisar, men Bonnie Tyler, en fux, är ändå finast, men inte aaalls långt ifrån , kommer en superfin tigrerad ponny ! tigrerad är en hästfärg, då är hästen prickig, som en pippihäst ;D men dom är superfina båda två, kan lägga in bild på dom kanske :)

sen käkade vi då, och kollade jag på lite meer annonser xD och bloggar då.. :p mamma och pappa sitter och ritar på våran friggebod till stugan, när dom har ritat klart, så ska vi typ spela spel eller ngt.. xd  vi får se hur det blir .. :)

imon ska mamma, pappa och alfred ner till stugan, jag stannar nog hemma, ska fråga om nån vill hitta på ngt tror jag .. ;P  men ni får ha det bra, puss !

/nelliEE



Detta är då dom två hästarna jag tycker mest om ! :D
kommentera gärna vad ni tycker om dom ! <3


 <- Gulliga Bonnie Tyler ! Tack Hannah sötaste för att du hittade henne ! :D <3


 Fina Baron ! :D Erkänn han är ascool!<3


Kommentarer
Postat av: Dan Gustafsson

Ja! Verkligen fina häst. Du måste vara världens stoltaste ägare och ryttare till Bacon och de andra rider du dem lika mkt

2012-01-14 @ 23:39:10
Postat av: nellie :D

nej asså domma två är inte mina ! xd har hittat dom på internet, dom är till salu x)

2012-01-15 @ 11:56:15
URL: http://nellieotilia.blogg.se/
Postat av: Hannah Bengtsson :)

Tack dom för alla du hittade t mej! :D Men synd att Bonnie Tyler redan var såld :/ hoppas du får baron ist :)<33333333333

2012-01-16 @ 15:31:35
URL: http://ssweethannahs.blogg.se/
Postat av: nellie :D

jag hittade väl inte så många till dej ? kommer inte ihåg typ xd , vi får titta på mer på onsdag ! :D aa det var jättesynd :'( ja det hoppas jag meed !! :D längtar till onsdaaag <3333333333333333333

2012-01-16 @ 16:04:22
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0