Jag saknar dej, jag saknar dej ! (y)

tjena, om en liten stund ska jag sätta igång filmen jag saknar dej, jag saknar dej ! :D har velat se den jättelänge, så jag laddade ner den igår :D ska bli nice (y) får se om jag hinner se klart hela idag, annars ser jag resten imon kväll/eftermiddag.
jag och moa hade en liten fotostund ute innan stallet, vi var på den där ''gräsplätten'' framför våran trädgård eller hur man ska säga det.. xd haha, blev många fina på moa, men inte så bra på mej tkr jag ^^ tänkte ladda upp dom imon, ska ju kolla på film ikvääll (a) så dom bilderna kommer väl upp här nån gång de närmsta dagarna . sen var vi då i stallet, moa mockade och pysslade med indra innan dom åkte iväg till slöinge, indra är typ halt på höger fram, stackars tjejen :( hoppas det gick bra, för dom borde ha kommit hem nu typ :3 och jag red ju då , ängarna blev det, lite halt vare, så det gick bara rida lite lugnt :) sen åkte jag hem med farmor, och har typ duschat, spelat lite gitarr, och suttit vid datan ^^ imon börjar skooolan :( booring.. fast det ska bli ganska kul att träffa alla poolare (h) jag bloggar kanske innan skolan om jag hinner, annars hörs vi efter !
men a, nu ska jag köra igång the moovieee ! :D tagga att sitta o lipa resten av kvällen ;)

/ NelliEE 

  Bild på filmen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0