internet har cp:at..

som rubriken lyder, så har vårt internet varit typ helt pajj.. :/ så jag har inte kunnat blogga på flera dar,, förlåt ! nu finns det säkert många som tänker '' jag har ju pratat med henne på t.ex. facebook?'' , till er säger jag, det finns internet på dagens mobiler ;) men nu hoppas vi att det fortsätter att vara okej, men lite segt äre nu ;)

pallar inte berätta om vad jag gjort de senaste darna, det är ni kanske inte så intresserade av egentligen, men det blir ju lixom det man bloggar om.. :P men både jag och otilia ska försöka lägga in lite mer varierade inlägg, typ hiss/diss , outfits, osvosv.

men om fem minuter typ, så kommer farmor och hämtar mej, och kör ut mej till stallet, rider kanske lite, om det kan sluta snöa nån jävla gång! -.- har typ snöat aslänge.. visst, kul med snö, men det är inte kul att va ute när det snöar såhär... :/

ikväll, ( okej, klockan fem - halv sex.. xD ) så ska jag träffa hanna petersson , http://hannapetsson.devote.se och louise ( lollo ) larsson, http://eliteskackarna.blogg.se :D vi hittar väl på ngt först, sen ska vi ner till samhället och käka, göttgött ! (y) efter det vet jag inte om vi kanske ser en film och myser lite ? om vi kan va så länge :)
kommer bli fett najs, vi får nog super kul tjejer ! <3

menmen, nu ska jag drao, pussi ! ;)

/nelliEE

 söta vi ärr ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0