Imooooooooooorgon !

Gott nytt år imorgon fyller jag åååååår! HAHA :D
Gick och la mig ganska tidigt igår, Men jättefina raketer :3 Men tänk att dret är 2012! Jag har inte duschat detta året, Blääääää , det låter ju äckligt ! Hah xd Idag ska jag nog bara ta det lugnt och vänta tills imorgon :D <3 Bara tiden går snabbt! :3 <3 ÄÄÄÄÄÄLSKAR MIN FÖDELSEDAG :D <3 Några bilder på raketer , kanske inte världens finaste men men .. xd <3 Jo just det ! 2012 är skottår! :p Usch , gillar inte skottår för då tar ju året 1 dag mer än vanligt :/

2012, HÄR KOMMER VI!

Kram Otilia

HAAHA , DEN VAR JU BRA..

 Nä , detta var ju pinsamt att alla bilder va så fula , nu får detv räcka för meeej.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0