HOUSE



godkväll ! kom in för en liten stund sen, och sitter just nu framför datan och värmer mej, för jag, wille, hannah, alfred & phille har varit ute och åkt pulka i pulkabacken vid åtterås xD haha, det var jättekul :d innan hannah åkte till wille och dom, så var vi i stallet :) vi red beacon på ängarna. sen fick vi åka hem, duscha och fixa oss snabbt som in i * bara för hon skulle typ va där tjugo minuter efter vi kommit hem.. :/ men vi hann ! xd jag och hannah kanske ska träffas lite imon, för jag ska lixom inte till stallet, så jag har inget annat o göra, och hon kanske ska sova över hos wille och dom, ifall de är där sent, så vi får se hur det blir ! men ska titta på lite house avsnitt nu, pusshej ! /nellie


Kommentarer
Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer ♥

SVAR: Javisst, kommentera min blogg med e-mail och lösenord till bloggen och ladda upp själva headern i eran blogg så sätter jag in den :) [Godkänner självklart inte kommentaren med e-mailen och lösenordet] Kramis :)

2012-01-28 @ 23:44:41
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0