HOS HANNAAAAH ! <3

tjena alla chillare, lovade ju att jag skulle blogga ikväll, så jag gör det från hannahs dator ;) det blev ju att mamma körde mej till henne , och så var vi här dååå :) sen blev det att jag sov över hääär ! :D <3 så nu sitter vi och spelar instrument xd, vi har typ pratat, suttit vid datan, sjungit singstar, käkat, och lite annat ^^ Jag och Hannah har hittat två hästar som vi vill köpa ;D den jag vill ha heter Bonnie Taylor ( xD ) och är ett fuxsto född -01 , och den hannah vill ha stod det inget namn på, och var en welsh partbred på ngt ...xd hahaha.. men nu ska vi typ ha lite kul och flumma :D lägger in lite bilder vi tog med webbcameran :D och imon ska nog hannah följa med mej till stalleet :D
hörs imon <3
/nelliEE
lol<3
Hannah is scaryyy, :O och jag flummar ihjäl mej xDDDD
HAHAHA, denna bilden är bara bäääst (y)
naw :3
Hannahh is a mousee xd
hahahahhahahahahahahhahha... xd
melon head xd
snyggingaaarr :D
tjocka vi är som proppar i oss chips.. xd
nice xd
älskar dej hannah galen panna ! ;*<3

Kommentarer
Postat av: Otilia! :D

Fan vilken snygging i bakgrunden på bild 4 <3 :D

2012-01-14 @ 10:18:05
URL: http://nellieotilia.blogg.se/
Postat av: nellie :D

hon är oxå eric saade freak ! xd <3

2012-01-14 @ 15:03:35
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0