Happy Cow <3

http://www.youtube.com/watch?v=Ejc9GrooSKg
http://www.youtube.com/watch?v=xZWglWyxFBM
 
Titta på de två videorna sär uppe!!:D <333
Men men , Jag har inte bloggat någonting för att mitt internet har inte funkat :/ <3
I lördags iaf så spelade jag match :) Vi vann med 26-14 tror jag :D <3 Sen så tittade vi på dam lags matchen och dom vann med 26-19 :)  Nu ligger vi tvåa i serien tror jag :D <3
Söndagen så satt jag och spelade sims hela dagen :) <3 mITT FAVVO SPEL ;) <3 Sen tittade jag och mamma på en film också , den hetter bläckhjärta :) Ganska bra :)
och i måndags så tittade jag p¨å A-lags matchen på alla snygga killar ;D <3 Hah men dom vann iaf också med 25-23 tror jag :D <3
Och nu är det tisdag och jag har varit i skolan och nyss var jag på skolhandboll med Jessica o Dennis :) Hah , vi försökte lära oss "japan", Det är typ att man får bollen i luften o skjuter i luften xd <3 Hah , Nu kom jag hem och ikväll ska jag och mamma o pappa på föräldrarmöte i vår klass.. Vår klass är så pratig så vi elever måste hänga med på föräldramötet :/ Då så missar jag träningen :(( <3 Fast det är ju träning imon med juuu ! :D <3

Någon dag ska jmin och Nellsans familj till Isaberg och åka skiiiiiiidor! :D Älskar det ! <3 Längtar :33333

Kraaaaam otilia :))

<------ The Moviiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0