Handboll :)

Heeej! Hann blogga idag :) Kom hem jätte tidigt , i gemfört med var jag trodde xd <3 Iaf vi vann med 18-25 tror jag :DD <3 Ett grattis skulle inte skada? :) <3 När jag kommit hem så åt jag pannkakor :3 Sen så åkte vi till sporthallen och tittade på stinas matcher, dom vann 1 och det blev lika på 1 och dom förlorade 1. Nu är det ju handboll på tv:n :) Sverige VS polen :) <3 Sverige leder än så länge!! :D <3 Det står 7-2.  När jag och mamma kom hem så fikade vi lite :)<3  NU ÄR DET ÄNTLIGEN LÖRDAG <333333 Hohhoho!
Ska Sitta o glo på handboll nu! Föressten!! Jag ska köpa en systemkamera kanske!! :DD En nikon d3000 :D  Kommer liiite bilder nu dåååå :)

KRAMIS Otilia :)

......

 Ludde och Allie pussas!

LUDDES SYSKON!<3

Orkar inte lägga in mer bilder nu.. xd <3 Ska titta på handboll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0