halv elva en torsdagskväll :)



Hejhej, ett litet kort kvällsinlägg nurå :) i kväll, efter jag varit i stallet då, så har jag ätit, duschat, gjort lite läxaa, suttit vid datan, och kollat på ''Revenge'' .xd.. har hunnit ganska mke endåå ;) men imon så är det freedag , och dom skoldagarna är ju najjs, vi har typ roliga ämnen då tkr jag :D plus håltimmte med! ska inte till stallet på eftermiddagen.. :/ men har snackat lite med kajsa, och hon sa att hon kunde sova över på kvällen, har messat sara med, men hon har inte svarat . sen frågar vi väl kanske moa, lollo med, det blir som det blir ;) om ingen annan än kajsa kan får vi väl sova över själva ;) det taggar vi ! (y)
men nu ska jag dra, vi hörs imon alla snyggingar ! ^^

/NelliEE

Bilden är på sötaste Elliooot ! :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0