halmstad ! ^^ <3

åker till halmstad med familjen idag ! :D vi ska typ först åka till stugan, och göra ngt xD för er som inte vet gav vi bort vår förra stuga till några konstiga människor, och nu håller vi på att bygga en ny :) sen ska vi typ till busfabriken, det är väl lite kul en stund kanske, men det är väl mer för alfred vi göre ;)  jag är för tjock för att komma igenom alla rören HAHA, nä än sålänge får jag faktiskt plats :3 sen hoppas jag att vi kanske kan gå i liite affärer, typ flygstan, det är typ inget annat som har öppet en söndag ^^ lägger in bilder isåfall. o jag har ju inte lagt in bilder på vad jag köpte i halmstad förra gången och vad jag köpte med otilia på klädhörnan heller ! :o fy nellie ! men det kommer inom kort, i promise ! <3 ikväll ska jag inte göra ngt spc tror jag ...
men nu ska vi åka, för pappa kom precis ! :)

/ NelliEE :)

 kul bild xd
 Aasfin bild på Hanna och Beacon ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0