FREDAAG ! (y)

hejj alla fina vänner, vad hittar ni på idag ? ;) själv sitter jag här helt forever alone, och har dö tråkigt! :( men jag snackar typ med Hannah Bengtsson nu, och vi ska kaanske va lite i eftermiddag, isåfall tar jag nog bussen till henne om det går några ;) vi har ju pratat om att vi ska träffas ett tag, så nu kanske det blir av i helgen :D

btw, mamma har anmält mej till en agility kurs på brukshundsklubben med Elliot!! :D :D ska dit imon och på söndag typ, ska bli super kul ! ^^ hps bara att elliot sköter sej ;) sen på eftermiddagen ska maybe jag och Hannah va ifall vi inte kan idag, och om hon inte skulle va med Ronja Bernström då ^^ annars laddar jag nog ner lite filmer och kollar på dom och käkar godis typ xd haha..

söndag, blire stallet, och rida/sköta om finaste killen ! <3

det var min helg iaf, hoppas ni får en bra helg med ! <3 nu ska jag snacka lite mer med hannah, sen får vi se hur my afternoon blir ! ;) vi hörs i vilket fall som helst ikväll !

/nelliEE

 gammal bild på mej och min bääbiiis ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0