Förlåt min dåliga uppdatering idag ! <3

god kväll! förlåt för min dåliga uppdatering idag, men jag har varit med hanna, och vi har typ haft fullt upp, men kul har vi haft !! :D

gick då upp vid halv åtta-åtta och åkte till stallet. vi släppte ut hästarna, och gav dem hö och vatten :) när vi kom hem, messade jag hanna, http://hannapetsson.devote.se , och vi bestämde att hon skulle ta med sej kamera, smink osv, och komma hit .

När hon kom hit, fixade vi håret, (plattade och volymade) och sminkade oss , sen gick vi ut och FOTADEEE ! :D det blev asfina bilder tycker jag, hanna är ju så söt ! ;*<3 kan ladda upp bilderna till datan ikväll eller imon, och lägga in dom här så får ni se :)

sen har vi bara chillat och tagit massa koort :D vi är typ värsta fotonördarna , som äälskar våra vackraste systemisar, canon<3nikon ! ;) ( my camera = nikon, hanna's camera = canon ) så vi har haft en toppendag tsm ! tack hanna, för den bästa dagen på veckan ;) älskar dej mest, min lilla köttbulle ! <3

kan också berätta lite vad jag hanna och lollo gjorde igår kväll :)
mamma körde mej till rendez-vouz vid .. 18.00 kanske, och fick vänta på dom en stund :P sen gick vi in, och beställde, lollo tog en kebab tallrik, jag och hanna delade på en sgoif, jag åt mest, hanna åt typ två bitar xD sen gick vi hem till hanna, deras lägenhet var jättemysig :) efter en stund gick vi hem till my place, och gjorde massa olika saker.. :P vi köpte också godis på konsum :3

så min helg har varit toppen ! ^^ en riktig flum helg ! har haft så grymt kul med er tjejer, älskar er ! <3

imon blire stallet, det är typ ashalt ute, och beacon har inga snösulor .. så jag rider kanske inte.. får se :)

ska också ut och fota med carro sötnos gunnarsson på onsdag, blir nog nice tror jag !

men ska kolla lite på ponnyakuten nu, puss !

/nelliEE

 bild på elliot i snöön !

 redigerad bild :)

 butterflyyy <3

 snygg.. not xd

pallar inte lägga in mer bilder.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0