farmors kringlor <3 me !

hej, sitter och äter av farmor superdupergoda kringlor !! :D i looove them, de är så himla gotttigaaa ! <3 jag är lite tjock, käkar typ, sjukt mycket fika xD haha, men jag motionerar bort det på innebandyn och när jag rider ;)

kom hem från skolan vid halv tre ungefär, vi slutar egentligen då, men vi fick sluta typ nästan en kvart tidigare :D grymt ! dagen var väl ganska okej, kändes som att allt gick väldigt snabbt :) jag, sara och kajsa bestämde också att vi kanske ska sova över på fredag, vi får se om alla kan, det har ju inte blivit av nån gång av alla gånger vi har sagt .. ;P  men nu hoppas vi på fredag ! (y)

har pratat med amanda, vi ska nog ta följe ut till stallet tror jag, hon skulle komma hem vid fyra, och höra av sej till mej sen , så hon ringer/messar nog vilken minut som helst tror jag :) det är ju fortfarande, jävlit mke snö, xd, så jag rider nog inte, det är halt ute också, och jag vill ju absolut inte att min älskling ska halka och skada sej.. :( hihii, och ikväll blir det nog att se ett house avsnitt, men i första hand kommer mina fking so/franska läxor.. :S kan nästan alla franska glosorna , men typ inte så mke av so orden.. xd

ska byta om to my riding clothes naaow ,

CYA ! :D

/nelliEE

 Bruna Snyggingar ;) <3

 Beacon och Phu, typ, söta eller ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0