Eric o Molly!?

Läste på Molly Sandéns blogg att hon och Eric gjort slut?! :o

Men idag började skolan ju.. Hade hemkunskap första gången i 7:an.. xd Var hos tandläkaren, Gick bra , dom tyckte jag hade fina tänder 8D mohah! Efter skolan kom man hem, jo vi slutade tidigt idag :D Ikväll är det Handboll. När jag kom hem iaf, då satte jag mig vid datorn. Stina är med William. Sen tittade William ut genom fönstret o ba "en hund!" , alltså lös, Så vi ba sprang ut as snabbt med den var jätte skygg , sen sprang den in i vår grannes trädgård , Vår granne har en sån hund så vi tror det var deras. Eller vi får hoppas det så den inte kom vilse.. :(<3<3 Jo! Det snöade inatt så nu är det typ 2 dm snö! :) Vill åka skidor nu ju! :)  

Tog nya bilder på uggle halsbamdet och ögonskuggan! Bjuder på ALLA bilder...Tyvärr så gör jag det HAH

Kram Otilia

 Ojsan blev visst lite svart i hörnet..

Ögonskuggan :)

Nu kommer pinsamma bilder.. SOM JAG BJUDER PÅ
OTILIA BJUDER

 My gash

 Köpa häst ? Otilia bjuder inte .. för dyrt

 Tomtebloss , otilia bjuder kanske

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Sjukt fin blogg...

Du är JÄTTE söt och fin!

Men skulle vara kul med lite blider på dig! :) Du har också känsla för mode! ♥ // Luufsen

2012-01-11 @ 19:08:51
Postat av: emoemo

sjuukt söt kan man få din msn?)=

2012-01-11 @ 19:10:15
Postat av: emoemo

jag kan ge dig vip lr gopengar=)

2012-01-11 @ 19:26:56
Postat av: Otilia! :D

Tack Amanda! :D

emoemo: Nae ger inte ut :P

emoemo: Visst?

2012-01-12 @ 17:33:31
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0