Äntligen Helg!

Hellu!
Nyss lagt in lite bilder på datorn från mobilen, Inget intressant.. Men men! Har varit i skolan idag! Trååkigt! Oscar (min bror) Hade studiedag idag så han slapp skolan ;/ Lyckost!
Äntligen helg! Imorgon ska jag spela handbollsmatch i värnamo, kanske inte bloggar något :( Men ska göra det om jag hinner,Lovar! :D Har lite ont i halsen , men vill så gärna vara med imon , så det säger vi inte till nån, Kommer säkert gå över tills imon :s <3 Men kanske ett lycka till skulle pigga upp meej? :D

/////////////////////////////////oooooooooooooooooooootttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiaaaaaa
Bjuder på några bilder :)

 Jag och Ludde! :D

 Ego Piiiic!

 Sally! ♥

 Hohohaha

 <---- Denna bilden har jag på mitt bankkort :))

 Ehm.. Jag o Hanna... HAHA

 Godisnappar :/

 Just det! Idag är det The voice sverige ♥ Ola är BÄST!


Blev några bilder idag då :)<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0