a header is coming soon ! :d

hej, nu har jag pratat med en tjej som heter nora , som ska göra en header och sätta in den här ! nice va? ;D
hon gör väl den när hon hinner, så får vi se när den kommer :) tror det kommer bli superfint !
menmen, idag ska jag till stallet efter lunch, och rida och mocka hos beacon boyy ! :D rider nog i skogen eller på ängarna . kan ta lite bilder, och om ni kommenterar duktigt, ( typ 2-3 kommentarer på detta inlägget eller ngt ^^ )  så kanske jag filmar ett videoinlägg och lägger ut det.. ;p och i eftermiddag ska vi till morfar och dom, vid femtiden typ. inte världens roligaste sak att göra en lördagseftermiddag på jullovet.. ;/ men jag ska nog ta med datan och ett sims och nörda lite där ;) för jag antar väl att dom inte har ngt internet, de bor ju typ mitt ute i skogen ? I hallalund heter det :) men det är ju kul och träffa dom, för vi träffar dom inte så ofta, eftersom vi inte bor så nära varandra :p och ikväll vill jag, sara och kajsa sova över/dygna, men det beror på när vi kommer hem från morfar, och när dom kommer hem från jönköping :) annars får jag väl ligga här hemma och ruttna framför datan ! ;( imon vet jag inte vad jag ska göra, jag ska ju inte till stallet, så jag ringer väl någon :)
asså det är sååå tråkigt att skolan börjar om typ 3 dagar ! det är tragiskt ! :'( så då kommer jag inte kunna blogga lika mycket heller :( men ska blogga så ofta jag kan !! nu när jag inte har häst alla dagar blir det ju lite lättare iallafall ^^ men nu ska jag typ äta middag, sen åker jag till stallet, och jag kan nog blogga lite mer i eftermiddag, men jag lovar inte nåt ! ;)

asså jag bloggar ju nästan alltid om vad jag har gjort, men ärligt, tycker ni det är så himla kul och läsa om det ? jag skulle inte det ! ;) så kom igen nu, ge förslag, vad vill ni att jag ska blogga om eller lägga in ?

Mer bilder ?
Mer men korta inlägg ?
Mindre och längre inlägg ?
Olika ridövningar ?
Outfits ?
Tävlingar ?
Länkar ?
Hiss och Diss ?


KommenterAA !

/Nellie


Jag älskar denna bilden, den är så söt ! men otilia hatar den ;) hon kommer mörda mej när hon får se detta ;)

 <- Orginalet

 <- Redigerad !

Vilken tkr ni blev finast ? ;)


Kommentarer
Postat av: Otilia! :D

fuuuuuuuuuuuuuuuuck yoooooooou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHAH OMGGGGGGGGG LILLA NELLSAN

2012-01-07 @ 18:15:16
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0