taggaaaaaaaaaaaaaaaa ...

IDRE IMOOOON! (Y)

hej! lyssnar på bra musik och packar till imon! :) inte så farligt att packa, men att packa upp när man kommit hem är det värsta jag vet typ ^^
har uppdaterat ganska dåligt idag, jag vet, sorry! var iaf hos hannah sötis efter skolan! vi hade jättekul som vanligt :D vi åt chokladpudding och godis ;D hihihii, vi är lite tjocka.. :P loveu<3

när jag kom hem städade jag zelmas bur och lämnade elliot , och nu packar jaaaag :D ska bli så sjukt kul! fast ludde och dom kanske inte kommer förräns på söndag bara för några i deras familj är typ lite småsjuka :( men det blir nog en toppenvecka endååå ! (y) hihi!

men nu ska jag fortsätta packa, vi får se när jag bloggar igen, kommer nog inte ha tid att blogga i idre, och vi har inte med oss datan upp :( poor me! kanske kan ladda ner blogg.se appen, om den finns ^^ annars kanske jag ber otilia blogga lite åt mej, så ni får veta att jag inte har brytit mina ben, och vad vi gör däruppe ;) men ni kan gå in på facebook och kolla, jag kommer lägga upp bilder där :D älskar er, puss ! /nellie

 bild från förrförra året på gänget! :D

 naw, bild på mej, ludde och adde när vi lagade mat.. xD sötisar! <3

och ni kan lita på att det kommer upp bilder här när jag kommit hem! :) fast ni måste påminna mej med en kommentar i detta inlägget, för jag kommer se den när jag kommit hem ;) inga kommentarer-inga bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0