One directions bästa låtar.

Jag fick ju en kommentar som jag skrev innan, igår :) aa men jag skriver topp 10 lista då på deras nya album "take me home". Alla är såklart grymma, så ni vet!
 
1. Little things- En grym låt av grymma killar. Den är sjukt fin, man får seriöst bättre självförtroende när man lyssnar på den, Den spelas varmt här hemma!
2.Irresistible- Dööör så vacker! En mening som fastnar i min hjärna är "Your fingertips so tuchable, and your eyyyyes irresittible" Åh får rysningar så bra!!
3. Heart Attack- AND OW!! Älskar denna låten, grym och wooow, älskar Nialls OW!<3
4.Summer love- Finaste låten evaaah kan aldrig sluta lyssna på den seriöst, 1Derful!
5.Live while we're young- DÖÖÖR SÅ HETAA! Grymmast låt kan man säga, åååh! skulle så gärna vilja vara med och spela in denna video, ser så kul ut! :D<3
6.Kiss you- Åh, love this song soo much!  Baby saaay yeeahyeaahyeah.... Det är faktiskt en svensk tjej som sjunger med i "Yeahyeahyeah" ;) Avis? JA
7.Nobody compares- Gillar den här låten, lite svängig sådär! haha, Can't belive that I going to se 1D! omg <3333
8.Over again- Omg Louis solo, såååå SÅ amazayyyn! Hans röst är underbar, ofc är allas röster det!
9.Sh'es not afraid- SHES NOT AFRAID OF ALL ATTENTION<33 omg ÄLSKAR DEEEN<33333
10.C'mon c'mon- YEEEEEAH, diggar denna starkt, Man får en sån sjukt stark danslust hahaha, kolla på videon längst ner och akta så du inte dör av skratt, OUR BOYS <33
/Otilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0