Läggdags ;)

Ska sova snart, så jag är utvilad tills imon, ska liksom gå upp klockan 6... Haha, vääldigt tidigt enligt mig ;)

Är as taggad till imon haha! men allvarligt, är det bara jag som älskar skolavslutningar?!?! Asså nu menar jag inte för att skolan slutar och vi får lov, ( okej, diggar det hur mycket som helst haha ) men jag typ älskar att göra mig fin till det, det är också alltid så himla mysig stämning typ, och så går man ju alltid och fikar eller käkar med kompisar efteråt, me love ;)

Pratade med Emma Bergroth, http://emmabergroth.blogg, en tjej som är super duktig på att fota, tidigare ikväll, och vi har bestämt att hon ska följa med ut till stallet och fota mig och Luca någon dag framåt under lovet, ska bli fett kul, har liksom inga bra bilder på mig och Luca än haha ;)

Detta blev långt... haha, men Nu ska jag sova, men ni kommer självklart att få se min "skolavslutnings outfit" imon, jag gillar den starkt! ;) god natt! /Nellie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0