Inte ofta..

Hej alla FREDAGSÄLSKARESOMJAG! Sitter och bloggar vid datan nu, det är inte ofta jag gör sitter vid den haha! Gör allt ( inklusive bloggar ) från mobilen. Tycker egentligen det är "skönare" haha, eller bättre, men aa..
 
har iallfall kommit hem från skolan nu, vårt larm gick innan för jag tryckte fel hahahah xD omfg scary shit.. Ska till stallet senare, sen förmodligen på KU, har inte varit där på typ 20 år så det känns lite fail haha.. ;) imon blir det konfa, stallet, och tjejkväll hos Lollo. myspys! sen följer sara med hem och sover här till söndag. det är typ min helg! Bjuder på några bilder från datan när jag väl sitter här ;) Puss! /Nellie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0