Going to visit my dads grandma ;)

Hejsan på er!
Snart ska jag och min lilla famili åka till haga gården och hälsa på min gammelmormor, älskar alla söta tanter och gubbar! ;) haha, nä men allvarligt, bara jag som tycker dom är typ läskiga?! Vissa iallafall, men inte min gammelmormor. ;) Vet att jag är konstig. Respekt för tanterna och gubbarna mannen.

Blev inte som jag och Emma tänkt mes fotningen haha, Luca var heeeelt knasig!! Vi fick en bra bild tror jag, på mig henne och Elliot, men sen släppte vi ut henne igen, och stack ut på ängarna med Elliot, så fick Emma fota han och mig lite :) Emma ska skicka dom till mig senare, så ni får se dom sen. /Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0