2012 årsredovisning

ÅRSREDOVISNING 2012
Vilket är ditt bästa minne från det här året? -
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? -
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? -
Höll du dina nyårslöften? -
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? -
Har du varit lycklig i år? -
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? -
Vilka länder besökte du?
Största misstaget? -
Bästa köpet? -
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? -
Vad önskar du att du gjort mer? -
Blev du kär i hur? -
Vad fick dig att må bra? -
Vilken kändis var du mest sugen på?
Vad gjorde du på din födelsedag? -
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? -

I ÅR HAR JAG..
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[ ] Gjort slut med någon
[ ] Blivit tillsammans med någon
[ ] Hånglat med en främling
[ ] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[ ] Haft sex
[ ] Varit otrogen
[ ] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[ ] Varit deprimerad
[ ] Druckit så mycket så jag spytt
[ ] Gjort något jag verkligen ångrar
[ ] Sårat någon med flit
[ ] Förlorat en vän
[ ] Lärt känna någon ny
[ ] Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[ ] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler

gott nytt år ;) /Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0