Yo alla grodor där ute ;*

( digga rubriken.. xd )

fanny kunde inte va så länge, så hon gick hem för typ en halvtimme sen.. :/ får se vad jag hittar på resten av eftermiddagen/kvällen nurå, typ nörda vid datan antagligen ^^ haha, men jag kanske hittar på nåt kul..
skolan idag var okej, jag slapp en stund av språket, och hela matte lektionen bara för att jag var på möte med skolinspektionen! :D så feeeett chill!
sen hade vi slöjd också, det suger.. 

och btw! inatt så välte jag ut ett glas med vatten över hela nattduksbordet, och där låg min mobil.. i en vattenpöl i flera timmar.. xD o nu är den dööööödd.. :'((( så jag får ha en aaaasgammal sålänge. har hellre kvar den gamla och får en häst ^^ men nu måste jag plocka undan fikat, hörs sen!

R.I.P My Samsung S5230.. ;'( <3

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0