Tråkig eftermiddag!

Hej! har typ haft världens tråkigaste eftermiddag idag.. :( men om en stund så ska jag ut till stallet, och RIDA! :D har inte ridit på jättelänge, ska bli superkul! rider ju inte så mycket, men lite på ängarna, sen tänkte jag ta en liten skogstur på torsdag eller lördag (: and lite dressyr someday ^^

pratade med otilia innan, och hon vill att vi ska följa med dem till egypten, men jag vill åka till paris.. :/ och mamma har typ varit i egypten 2-3 gånger så hon vill inte åka igen xD men vi får väl se hur det blir, vi har ju nyss byggt en ny stuga, och sen vill ju jag ha en häst.. ;)

nu ska mamma snart köra ut mej, så jag måste byta om, vi hörs senare! har prov att plugga till, så jag kanske inte bloggar ikväll, sorry :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0