So-läxa och matte..

hej! tog en liten paus från plugget och bloggar lite ;) har so-läxa om romarriket till imon, och lite matte too..
sorry att jag inte bloggade innan men direkt efter skolan så var jag och slingade håret, blev ganska bra i think!! sen var jag och köpte present till sara, ska till henne på fredag för hon fyllde år förra lördagen, det blir jag, sara, lisa, emelie, kajsa och lollo! mysigt med en liten ''tjejkväll''! :')

asså jag höll typ på att dö hos frisören när jag slingade håret.. de skulle typ borsta ut tovorna när de hade dragit ur hårslingor ur en hårsak..  och det gjorde ont som in i *******!! okej, ni är nog inte så intresserade av det, så vi skippar det ;D

imon ska vi på teater i skolan, plus att vi har håltimme på idrotten! aaaasnajjsss! teatern börjar 2, så vi kanske slutar lite tidigare med. Efter skolan ska jag till stallet och rida Ninni, tar det ganska lungt nu i början för hon har ju inte ridits på länge, så då sätter jag igång henne försiktigt ;) funderar på att ta med elliot ner till brukhunds klubben och träna lite agility med, men vi får se om jag hinner det.

nu ska jag läsa lite mer om romarriket, såååå intressant! (not!)

 New haiiirr, dålig bildkvalité så man ser inte så mycket ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0