någon som kan komma och rädda mej från denna tråkiga eftermiddag/kväll ?

hej, haha, som rubriken lyder, så har jag väldigt tråkigt nu, mamma och pappa typ ''sover'' och alfred spelar nåt cp-spel.. kul familj man har ;) men jag tänkte bara berätta lite om idag osv..

vid halv tio kom hanna, jessica, tilda och tildas kompis linn hit och hämtade mej, så bar vi iväg mot halmstad! chill! sen var vi på busfabriken i typ, 2 timmar.. ^^ jag och hanna spelade pingis, drack slush, och typ red på en tjur eller nåt xD haha, fett kul var den iallafall! sen sprang vi väl runt lite med.

men asså fatta att jag typ höll på att kissa ner mej när vi satt och drack slush! jag sa till hanna att hon skulle blåsa i sugröret, typ som man gjorde med dricka när man var liten xD och då gjorde hon det och det typ flöög slush över hela mej, hanna, bordet och stolarna! hahaa, jag höll på att dö, skrattade så jävla mycket, och så hostade jag som as bara för det.. xD sen så typ snackade vi och fjantade skitmycket! har inte skrattat så mycket på jättelänge!

när vi hade varit på busfabriken (xd) ett tag då, så åkte vi till max och käkade! jag och hanna åt nuggets & pommes och drack fanta exotic ^^ gött! sen åkte vi heeem.. :( och nu har jag tråkigt!
men jag och hanna har haft en superkul dag!! det har verkligen varit awsome, och jag har somsagt inte skrattat så mycket på länge! bilder kommer också någon dag i veckan troja !

men nu ska jag fortsätta att tråka sönder ;) pussheeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0