Min Resa i egypten.

Var ute och joggade med Jessica och Ebba, Fortsättningen kommer här:




Torsdag:
Var på massage för första gången i mitt liv idag, jätteskönt! :) Vi var och badade i både poolen och havet! Det var varmare i havet än i poolen! Men det känns inte så.. cx Vi var och dansade på stranden med Tom, Jerry och dom. Dom har typ träningspass där med dans varje dag så vi gilar att vara med :) Hah , jag dansade mittemot Tom och så skulle man gå mot varann, då så sa han ba " Do you want to kiss me?" Jag ba "noo, i´m sorry.. :(" Han ba "whyyyyyyy? D:" HAHA, det lät as roligt! Om ni vill veta så dansar vi åt låtarna "http://www.youtube.com/watch?v=Dqzrofdwi-g" och "http://www.youtube.com/watch?v=oMmcRUpUx-o" , kan danserna utantill nu! När vi dansat klart så var det kokhett i sanden så man brände sig typ och då kom Tom och bärde upp mig på hans axel och ställde mig i skuggan xd <3 Vi skulle gå till stan, på vägen dit mötte vi Jerry och Mito, vi snackade och sa att vi skulle till stan, då sa Jerry att där han bor, i dahar så kallat "down town", att det är mycket billigare där så han fixade taxi till oss. När vi var framme så var det en fattig by med små barn som sprang runt och tiggde pengar.. stackarna! :'( Köpte ett till par converse, ett par turkosa :) När vi kom utanför hotellet igen med taxin så kom en liten kille och öppnade dörren på bilen till pappa och tiggde pengar, ÅH jag ville ge honom men jag hade inga pengar på mig :'( <3 Sen när vi åt kvällsmat på hotellet så är det alltid en servitör som flirtar med mig och stina, idag fick vi blommor av honom av grönsaker! Hah, Jag fick en rädisa blomma eller något.. Stina fick en paprika-blomma.. haha :) Så snäll :) När vi gick och satte oss och skulle titta på showen så hade jag min blomma och då kom Tom o ba " WHO GIVE YOU THAT FLOWER?!" Hahha, DÖÖÖR! Alla som frågar vad jag heter kan inte säga mitt namn, dom säger "otulia"..




Fredag:
Vi var och åt frukost, direkt efter det åkte vi och skulle snorkla. Vi åkte med nån båt som hette submarin eller något.. Det var asgrymt! Fiskarna var jättenära och det var stora rev! Jättecoolt, om ni får chansen någongång så borde ni testa! När vi hade ätit och allt så var jag, mamma och Stina och badade i poolen, pappa var och drack öl i en bar.. Aa, men då kom Mito, Alex och Jerry och undrade ifall vi ville spela water poolo, Man har typ två mål och en volleyboll i en pool och spelar och så. Det var jätte kul, Stina och Jerry var i lag och jag, mamma och mito för att Alex stack sen, laaatmask. Asså när vi var där så pratar man på svenska fast man vet att dom inte fattar någonting.. cx <3 Vi var en stund i stan, köpte ingenting. Dax för show igen! My favorite! Det var en akrobatshow, Det var Jerry och hans kopia tvilling, dom såg på pricken likadana ut! Lika viga också! När det var slut skulle pappa på toa, då kom Tom o ba "I take care of your family", När pappa hade gått så sa han såhär, " Hi i´m pappa Tom", (tar på mitt huvud) och säger " Your name is Scooby doo" stinas huvud " Donald duck" Mammas huvud "Mimmi mouse", sen tog hans mammas kamera och tog kort på sig själv, och den bilden vill jag inte lägga ut för det får jag nog inte för honom och ni skulle bli skrämda, jag lovar er.. Disco efter det! :) Jag fick ett armband av Jerry, men nu har jag tappat det!! :( Är jätteledsen! :(
 


Lördag:
Idag var vi och badade lite, och dansade, jag dansade med Jerry.. Sen så är det typ den första dagen som vi gick i stan på förmiddagen, det blev inte så lång tid för man svättades ihjäl, solen steeeekte som in i helvete! Brände mig på mitt öra denna dagen.. Så det typ blödde, Bläää! Jag köpte min nya bikini, Vi var i stan hela dagen, men köpte inget mer än bikinin. Vi var i "down town" tror jag.. Vi var i en affär som en kille jobbade i, han var jätteful! Han ba pekade på mig och ba, " bara för att ni har en sån söt dotter så får ni halva priset".. Han ville köpa mig för massor av kameler, Har blivit erbjuden 1 miljon kameler av Jerry och 150 av nån annan och 100 av en annan osv.. Vi kom hem jättesent, men vi missade inte showen! Mamma OCH pappa fick gå upp på scenen denna gången, ännu pinsammare! Det var massa snuskiga övningar.. Först skulle dom smälla ballonger imellan varann, sen skulle dom dansa nån dans, sen så skulle dom rulla en boll imellan deras kroppar och få upp den till huvudet.. Och något sånt.. Men denna gången vann dom inte för att dom kom tvåa. Först låg det lika och då fick publiken ställa sig bakom det paret som dom hejade på, mamma och pappa hade ryska konkurenter, och typ aaaallla som var på hotellet var ryska. Fast till och med två ryska stod på vår svenska sida :) hihi!

Ja jag sitter närmre kameran, det är drf jag ser så stor ut...
Söndag:
Var i poolen, Var i stan efter middagen, Köpte en T-shirt och ett par rosa shorts. När vi gick förbi en affär kom en kille, 20 år kanske och bara tog mig i handen och bara "OMG, so beautyful!" Sen följde han mig as långt och ba "Do you want to drink coffe whit me on that café over there?" jag ba " i don´t like coffe.." Han ba " We can buy a flat here in Hurghada, you and I"... Så han frågade ifall jag ville köpa en lägenhet med honom, synd att han inte var snygg ;( Vid klockan fyra eller något så spelade vi water poolo igen med Mito och Jerry, denna gången var det med några andra tjejer och en kille också, ryska tror jag, alla var ju ryskar ^^ Utan vi, Jerry och Tom typ xd Vi dansade också sen, som alltid!Det är jättekul! :) På showen så var det den sista showen för imon ska vi ju åka hem, Det var dans, Jag och mamma fick gå upp på scenen och dansa magdans..! Hah Efter det så var vi på kareoke med Tom, vi tog familje foton med tom för han var ju "pappa tom" och pappa pär var inte pappa pär längre för nu så kallade Tom honom för pappa godzilla HAH! När klockan var tolv orkade vi inte sjunga mer så vi gick till baren och drack fanta :3 , satt där och snackade i cirka en timma! Jag fick hans facebook och hans skype, men hittar inte honom på facebook och han är aldrig inne på skype! :(( <3



Måndag:
Dax att åka hem från detta underbara stället... .Unlike. På morgonen när vi hade vaknat och ätit frukost så gick jag ut på vår ballkong och hörde Tom prata i en högtalare över heela hotellt, han sa " This songs are to my lovely friend´s who going home today.." och så satte han på "http://www.youtube.com/watch?v=Xdv83MFJd7U" HELVETE VAD JAG BLEV RÖRD! så himmla gulligt av honom! Grät ju! Men det var bara en av alla låtar, vet inte vad dom andra heter.. <3 Fan vad gullig han är! :(<3 Saknar honom!! :( Träffade Tom & Jerry på stranden, vi fick oss en sista pratstund.. Sa hejdå till dom, Pussade Tom på kinden, så många gånger som han pussat mig så får det la vara min tur nu eller? Igentligen skulle Tom komma till Receptionen innan vi åkte, men han hann inte! :'( Stackarn.. :( Bussen kom och vi var tvugna att åka ifrån världens finaste hotell..


Saknar detta så jävla mycket.. Men vi ska kanske tillbaka i Oktober/ November. Bästa resan jag varit med om seriöst! <3
/Otilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0